תוכנייה להורדה - קובץ להדפסה

שןבר מסך
שובר מסך

הצצה לתוכנית הפסטיבל

פוליטיקאים מצייצים: מי אוהב את הרשתות החברתיות? ביבי, חזן, שמולי ושלי. פוסט מתוחכם, טוויטר מהיר, תגובה נזעמת, הכל בתוך דקות בלי מתווכים ובלי צורך לענות על שאלות קשות.

• אנשים חשובים מאוד: לאן פניהן של מערכות החדשות אחרי הפיצול, כיצד הן עומדות בלחצים מסחריים ופוליטיים ואיך הצליחו לשמור על רמת אמינות גבוהה? הסיפורים הגדולים, קבלת החלטות תוך דקות- כל אלה בשיחה של אילנה דיין עם אבי וויס (חברת החדשות) וגולן יוכפז (חדשות עשר).

• פולישוק – הצחקתם אותי: הכנסת החדשה מגלה כי גם פולישוק וגם ארץ נהדרת מפגרים אחרי החיים האמיתיים. אמסלם, ביטן, חזן ועוד מוכיחים כי הכל אפשרי, אין דין וחשבון וחקירות ראש הממשלה גוררות את החברה הישראלית לעימותים קשים.

• חרדים בפריים-טיים!! – כבר לא סימן שאלה: הסדרות 'מרחק נגיעה', 'שטיסל', 'לתפוס את השמיים' פתחו צוהר לעולם החרדי והשנה סדרות איכות כמו 'כיפת ברזל' ו'שבאבניקים' מגלות כי החברה החרדית אינה חד ממדית. היא מורכבת, מרתקת ומשפיעה בסופו של דבר על חיינו. כוכבי הסדרות והיוצרים יגיעו לפסטיבל להסביר מה גרם להם לעסוק בנושא וננסה להבין מה מרתק כל-כך את החברה הישראלית שצופה בהם ערב ערב בפריים טיים.

• היהודים באים ואין להם אלוהים: סדרת הטלוויזיה הסאטירית של ערוץ 1 עלתה לעונה שלישית וכמו תמיד, נשארת נועזת ובועטת במקומות הכי רגישים של החברה הישראלית. היוצרים והשחקנים מציגים לנו מבט סאטירי נועז של הדת של עולם שכביכול כבר לא קיים.

• הבריאות מנצחת – איך השתלטה אופנת הבריאות על חיינו?: כיצד הפכו שר פיטנס, אירה דולפין, יניב גונדה וחלי ממן ממאמני כושר ודיאטנית אנונימיים לכוכבי טלוויזיה, רשת וסלבס.

• מי מפחד משוברים שתיקה?: איך הפך ארגון של עשרות אנשים המורכב מחיילים קרביים לאיום על הדמוקרטיה מבחינתם של חברי הכנסת בימין.

• מצעד הפרסומות: 70 שנה של פרסומות, 30 שנה של פרסומות בטלוויזיה. מה אהבנו? מה שנאנו? מה הרגיז אותנו? מה גרם לנו לחייך? ציבור המשתתפים בפסטיבל, מרצים, סטודנטים וקהל בוגר, בוחר את הפרסומות האהובות ביותר ב-30 השנים האחרונות.

• מתחת לפני המייק-אפ- הנשים מאחורי המסך: למה כשמדברים על הנשים בטלוויזיה, דבר ראשון, עוסקים באיך הן נראות ואחר כך במה הן מביאות איתן למסך? האם זה רק שוביניזם, בורות או שלמראה הדומה של הנשים המובילות בטלוויזיה יש גם השפעה? כיצד השפיע קמפיין ה #metoo על מעמדן של נשים המובילות בטלוויזיה מהבכירות ועד אחרונות המגישות, עורכות ומפיקות.

כל הזכויות שמורות פסטיבל שובר מסך 2018

logo_small